|
Het is alweer juni. Over een paar weken gaan sommigen van ons met vakantie. We hebben een paar fantastische weken achter de rug met prachtig weer en hele leuke optredens. Afgelopen weekend speelden we in Culemborg en Alblasserdam, in beide gevallen voor oude bekenden. Twee dagen achter elkaar lijkt misschien wat veel van het goede, maar we hadden dit niet willen missen. We zijn letterlijk en figuurlijk beide keren bijzonder warm ontvangen. Over warm gesproken, de Zilverdag in Schoonhoven bleek vorige week een heuse uitdaging qua temperatuur. Buiten spelen onder een tropische zon, en dat in Nederland, hoe vaak komt dat voor? Door de warmte was het wellicht minder druk, maar niet minder gezellig. We hopen er ook volgend jaar weer bij te zijn.
Komende weken doen we ff rustig aan. Paar keer repeteren nog. Werken aan nieuw materiaal en onze bassist verder inwerken. En dan dus ....vakantie. In juli zijn we weer even terug en mogen we op herhaling in Uppel tijdens het jaarlijkse buurtfeest. Als dat net zo gezellig wordt als de laatste keer hebben we weer echt iets om naar uit te kijken. O ja, en in augustus reizen we weer een keer af naar Brabant. Ook daar kijken we nu al weer naar uit. Iemand nog ideeën voor het najaar? Niet twijfelen, gewoon contact opnemen.
0 Comments
Leave a Reply. |
SAHDWAkoestische interpretaties van de allermooiste Engelstalige hits uit de Gouden Eeuw van de Popmuziek. WEBLOG HISTORIE
Juni 2026
Categories |
RSS-feed